niedziela, 10 maja 2015

Dawnguard Sentinels

Witam!
Tak jak zapowiadałem, retrybucyjni Dawnguard Sentinels w całej swojej okazałości. Trochę powalczyłem ze światłem, tłami, obróbką na kompie i wydaje mi się że jakość fotek troszkę się poprawiła. Jak jest jakiś pro-fotograf który jest mi w stanie podoradzać co i jak to proszę o komentarz :D 
Troszkę spieprzyłem metaliki. Na fotach widać dokładnie że są podobne do szumu telewizora. Pod dosyć białym światłem mojej lampki metaliczne farby widać bardzo kiepsko. Wszystkie inne barwy są wyostrzone, a metaliki akurat widać gorzej. No nic, teraz mam nauczkę żeby dwa razy wszystko obejrzeć w dziennym świetle zanim przejdzie się do kolejnych etapów prac.
Dalej fotki ekipy stojącej trójkami.
 Oto trójka najważniejszych person, a poniżej zwykli szeregowcy.


Na koniec jeszcze jedna focia. W ramach nauki aparatu jeszcze raz przed obiektywem postawiłem Halabardników/
Pod takim kątem lepiej widać, że mają ładne podstawki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz