poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Viking hearthguard's

Cześć,

pierwszy post na blogu po bardzo długiej przerwie od blogowania. Mam nadzieję, że teraz czasu i zapału mi nie zabraknie, a w związku z tym blog będzie działał długo i prężnie :)

Obecnie w mojej grupie gamingowej, króluje system SAGA. Wszyscy zachwyciliśmy się nim od pierwszej gry. Łatwe i intuicyjne zasady, piękne modele i genialny system Battle Boardów. Do tego bitwy są szybkie i krwawe. 

Na pierwszy ogień chciałem zaprezentować oddział hearthguardów do armii wikingów. 
Skleiłem ich z toporami duńskimi. Co prawda zasady nie pozwalają wikingom używać tej broni, ale chciałem odróżnić ich jakoś od wojowników których będę kleił z włóczniami i bronią ręczną. Tak więc pierwszy punkt z armii wikingów gotowy miłego oglądania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz