piątek, 25 sierpnia 2017

Viking Berserker's

Cześć,

ostatnio mam mniej czasu na granie i malowanie, ale coś tam dłubie w wolnych chwilach. Dzisiaj mam do pokazania kolejny punkt do mojej armii Wikingów, czterech berserkerów.
Figurki pochodzą z zestawu galijskich wojowników firmy Warlord do Hail Cezar (Bogowie Chaosu nie pozwólcie mi wejść w ten system :P ). Jakoś oryginalne modele w piżamach mi się średnio podobały, były za mało "dzikie". W modelach od Warlorda najbardziej podoba mi się ich  dynamika. Dawno nie widziałem tak ciekawych poz. Domaluje jeszcze 2 ptk wojowników + warlord i zacznę wrzucać jakieś relacje z bitew łupieżczych :)






2 komentarze:

  1. Jak dla mnie trochę ostre przejścia na skórze ale generalnie rzeczywiście dynamika jest wyraźna. Twarze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne malowanie i konwersje, w tych pozach rzeczywiście wyglądają na berserkerów. A co do Hail Caesar... Bogowie chaosu są z definicji kapryśni!

    OdpowiedzUsuń